onsdag 12 september 2012

Matlösa

Igår när vi kom in efter allt fixelimojs, dvs flyttande så insåg jag att den lilla mat jag hade fortfarande fanns i råtthålet i Lövestad. Här fanns nada. Klockan var 20.45 så det där med att hinna till Tomelilla 1 mil bort verkade lite i stressigaste laget.

Killi var också hungrig, men som tur var så fanns det en påse gifflar -blåbär och vanlij och en liten 6-pack med biskvier som vi fått av en kund tidigare idag. Perfekt. Där hade vi kvällsmaten, killi fick gifflar, jag fick biskvier och jag sparade några gifflar till Killis frulle idag. gott med gifflar sa Killi fast kände nog sig fortfarande hunrgig. Stackars. Hon gick och la sig tidigt.. och idag är hon fortfarande sur och kör arga leken på mig..

Ikväll blir det 1 kg kött (till mig) för att kompensera.

arga leken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar