onsdag 28 november 2012

Låg

Kände mig sjukt omotiverad, nere och sur hela dagen igår. Hade svårt för att träna hästarna och naturligtvis ännu svårare för att mocka boxarna.
Började fundera på om det var en smäll av "gå-in-väggen"
Bestämde mig för nej på den frågan. Men frös genom natten. Passade också på att kräkas lite.
Sen imorse trodde jag att det var lugnt. Började vandra ut med hästar. Bööö, en liten hög med kaffe och knäckemacka där. Bööö.. en liten hög med magsyra där.
2 timmar tog det att släppa ut de 24 hästarna och ge de hö. Inte okej.

Sen tittade jag in i stallet, konstaterade att även idag hade de skitit en jävla massa och sen gick jag in och la mig i sängen. Sov fem timmar i sträck. Sen kände jag mig som en ny människa. Åt lite som jag lyckades behålla och hämtade Ida.

Ida hjälpte mig att röra runt i boxarna och lägga och hö och sedan ta in hästarna.
Sedan hade vi paus och sen en liten lektion.
Roligt var det. Barnen är söta och gör inget som man säger.

Skjutsade Ida hem och käkade 4 kg fjärilskotletter hos dom. Var alltså inte sjuk egentligen, behövde bara kräkas och sova. Imorgon ska här jubbas.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar