söndag 11 november 2012

Ärret

Ja, efter bilden på bettet på magen har funderingar kring mitt magärr tydligen kommit upp.

Jepp.

Blev sparkad av en häst för.. hm.. 12,5 år sedan. 
Sparken tog på höften ungefär, fick ett märke där. Jag flög bak. Gol.
Åkte hem. Åkte till sjukan med mammas bil. Snabbt konstaterande. Nertryckt i en sjukhussäng, narkos och vaknade en utskuren mjälte senare. och ett ärr på magen "rikare"

Tyckte det var jobbigt med ett ärr på magen innan. Vill inte ha bikini på sommaren, stort fult ärr rakt på magen.
men nu bryr jag inte mig så mycket. Naturligtvis hade jag gärna sluppit det, eller slipat ner det lite, men wtf, spelar roll. Nu för tiden vet jag att jag är snygg ändå eller inte, bryr man sig inte själv bryr ingen annan sig heller. 

Och nuförtiden har ju denna kropp en hel del andra ärr och skavanker så skit i det. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar