torsdag 3 januari 2013

25 år

Blev jag idag.
Nu tror jag det räcker. 25 verkar vara en bra ålder. Vuxen, men inte gammal. Dock känner jag många som är gamla men inte vuxna och som är vuxna utan att vara gamla.
Ålder är bara en siffra och som Ulrica P alltid sagt om mig: Jag har en gammal själ.
Jag tror nog på det. Och jag tycker det är fint.

Dagen firades med jobb. Det var ändå en rätt bra dag. Ida var här. Vi hade roligt. Red en massa hästar, mockade en massa boxar, pratade hästar och annat skit.
Sen fick jag mat hos Sjölundhs. Massa gratulationer på fejjan och sms som jag blev glad för och sen gick jag och la mig och skedade med killi i sängen. Tror Killi trodde att det var hennes födelsedag, men det gör inget.
Just det, hästarna fick också stå ut med att jag var glad och flummig och tvingade dom till att ha på sig partyhattar. Muppen älskade sina och stod helt stilla med öronen framåt hela tiden. Hon är för kär.

Bra kaffekopp och "tårta"

Flight

Muppen och Suraja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar