måndag 24 september 2012

Annabesök

Anna kom för att besöka mig.
Har två bra Anna-vänner. Anna som är vegeterian och som springer hela tiden och som har en pojkvän som heter Kung Chrille. Och Anna som jobbade hos mig innan och som nu är frisör och jobbar lika mycket som jag och som är (har varit) en jäkel på att ragga.

Idag var det frisör och fd anställda Anna som kom.
Härligt. Det regnade, men jag tyckte det var onödigt att köra och hämta henne vid tåget 700 meter bort så jag traskade om mötte iställlet, åtminstone trevligare att promenera två i regnet.
Anna är bra att prata och hänga med. Hon vet hur jag tänker, jag vet hur hon tänker. Vi har bott och jobbat ihop i ett år och då förstår man varandra rätt bra. Även om vi nu lever ganska olika liv så jobbar vi och satsar all vår tid på det vi vill och tror på. Så har knappt någon av mina andra vänner det. Plus att Anna sett de flesta hästarna länge precis som jag, hon kan glädjas åt deras utveckling och imponeras av deras muskler. Hon kan dessutom säga vad hon tycker och ge mig saker att fundera över. Got to love it.

Vi red varsin häst. Anna fick låna en riktigt fin som jag vet hon gillar. Vi pratade en massa och mockade lite bajs. Sen käkade vi pizza blev "bugasprängda" och sen åkte Anna hem. Bra söndag.

Gammal bild från tävling (Fire, Jag och Anna)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar