söndag 30 september 2012

Aktiviteter hemma hos mig

Minsta pay & jump-startlisten jag haft. Meen, jag var ute i för sen tid och dessutom inte planerat tillräckligt bra och haft koll på när ungarna kunde etc. Så är det ibland.

Man ska aldrig ställa in. Det ska man inte. Och det blev lyckat. Få starter, men senare på dagen kom några unghästryttare med en lastbilslast med hästar och hoppade lite. Dessutom var det gott om publik och alla satt och snackade och käkade toast och drack kaffe. Nice. Vi hade dekorerat med blommor och som vanligt var det gott om personal, goda grejor i kjollen och tjusiga rosetter.

Hoppas att det kommer flera den 3 november när nästa pay and jump går av stapeln. Då tänkte jag dessutom ha ett ridläger för barn i anslutning eftersom det är novemberlov innan. (mer info kommer)

Efter pay & jumpens slut så red jag lite, Lasse fotade och gjorde en liten film på Soffan så jag ska försöka göra ett större ryck för att få henne såld.

Boel kom för att träna och hänga med mig och Ida. Vi drack vin och analyserade. Pratade förhållande vs icke förhållande. Dvs mest jag och Boel som drack vin och pratade, Ida hängde på och lyssnade mest. Ändå mysigt. Gott med en gård. Sån sjuk lyx. Jobba lite, pausa lite.. kissa på en riktig toa.. sitta i soffan en stund.. äta mat från kylen.. Ha kompisar som kommer och hänger med deras hästar utan att det kostar så mycket pengar.. andas hästluft så fort man öppnar dörren.. Mm. Love it.

Ida och Killi studerar träningen

En liten brasa lyckades vi få till




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar