fredag 24 februari 2012

Delat jobb, dubbelt jobb

Anna hjälpt mig hela dagen. Bokat in för mycket. Fastän vi är dubbel styrka så var vi precis klara till att min löshoppning började vid 19. Inte okej tror jag. Hade iofs tre olika spekulanter idag, sådant tar ju alltid tid, men ändå.

Bygger upp en stress inombords. Sluta sova ordentligt om nätterna. Försöker planera varje minut och har inte råd med någon avvikelse. Hjärtat slår för fort. Knäna skriker om kvällarna, energinivån är i botten om kvällarna och det är rena turen at tjag håller mig vaken tills jag är hemma.

Fina hästar åtminstone och i helgen är det tävling. Även om jag gnäller längtar jag till att hoppa lite 120 med "de stora".

Som sagt, skönt med sportlov och barnen hjälper mig. Gillar det. Gillar sällskap och duktiga barn.


Årets första uteritt. Vårkänslor. I like it. Anna fick Curre-elit och jag fick Meckaren. :) Got to love it. 

Calleballe.. 

Här blev det något fel när vi plockade in hästar på esperödsgården.. 

2 kommentarer:

  1. Stressa mindre! Livet e för kort!

    SvaraRadera
  2. även du behöver tagga ner ibland....allt behöver ju inte hända på samma dag...

    SvaraRadera