fredag 19 oktober 2012

Kaffekoppsjakt

Jag får huvudvärk utan kaffe. 
Jag blir slö utan kaffe. 
Jag blir sur utan kaffe. (det blir jag iofs ofta ändå)

Jag skulle vilja ha en såndär stor, tätslutande kaffe mugg gärna i ett snöre runt halsen eftersom jag har förmågan att sprida kopparna omkring mig. Imorse fanns där bara sådana där små koppar när jag skulle ta en kopp innan det var dags att gå ut. Oftast händer liksom något mitt i kaffedrickandet eller jag får ett spel och ger mig själv en örfil så jag vaknar till och ger mig ut. Då följer sista slurken med ut och muggarna hamnar på olika ställen där de passar in. Typ. Men idag var det jakt, måste fylla på förråden igen. Tänk om jag en morgon kommer ner och det finns inga koppar vare sig i skåpen eller i diskmaskinen.. Hemska tanke.

Kopp diggar med radion i inackorderingsstallet

Gul kopp brevid bal vid paddocken

 
Liten kopp brevid fodervagnen i tävlingsstallet
 arabkopp i fodervagnen







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar