lördag 13 oktober 2012

För mina synder

... har jag fått Siv

Imorgon ska jag tävla. Inte tävlat på länge.
Ska bli riktigt roligt. Jag har putsat saker och trimmat hästar och ska försöka komma i säng något sånär snart så att jag kan sova lite.

Ida är naturligtvis här och ska hästtsköta imorgon på tävlingen.

Skulle bara genrepa lite med Sivan i paddocken tänkte jag, tog ut henne och då fick hon tuppjuck och stack.
Tog nog 10 minuter innan jag fick tag i henne. Hon skenade rundor med sadel och träns och hade roligt.
Nära tågspåret och jag funderade på om jag skulle få ut en ny sadel på försäkrningen om häst och sadel blev mos.

När hon var lagom svettig och varm lät hon sig naturligtvis fångas och därefter var hon ganska trevlig att rida. Kommer bli awesome imorgon...

Prata lite med stona

Beta lite på fältet

(Och ja, naturligtvis fotar man det första man gör om hästen sticker)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar