lördag 22 december 2012

Ibland är de billiga

De kör med mig. De jävlarna. Ibland vill de gå för fort. Ibland sticker de genom hagarna, ofta har de sönder sina täcke, ibland vill de inte gå alls. Svär ofta. Ska försöka ta det lite lugnare över jul och nyår och hoppas att jag älskar dom lite mer snart igen.

Något vajsing med Flightans täcke

Bob på fel sida staketet

Flight sprängt staket, kolla fredde som är för feg för att följa efter.

Sivan vill inte bli klippt

Slö dag

Underbara Edith älskar att gå

Meen, Gul, orange och blå har iaf utvecklats och blivit bättre individer. Blå har jag ridit på i skritt, trav och galopp. Gjorde jag 6 gången hon hade sadel på överhuvudtaget. Nice. Orange har jag ridit på i lina i skritt och trav. Och Orange har jag lyckats hänga kvar på nårgra gånger, men hon är inte pålitlig. Det kommer lösa sig dock. Jag vet hur man rider in hästar, även sådana som man tänker kanske inte går. Watch me.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar