torsdag 20 december 2012

Egoboostning



Bestämde mig för att träna min sociala kompetens som verkar förtvina allt som dagarna går. Jag räknar inte ens längre får utan allt jag ser är hästar och hästar.
Åkte med tåget till malmö och mötte upp en kille jag bestämt träff med. På vägen dit hoppade det på ett gäng killar var av en bestämde sig för att ragga på mig och satte sig brevid. Han var trevlig, men jag ljög inte utan sa vart jag var på väg och vad jag skulle göra, men fick massa komplimanger och kände mig nöjd.

Hängde i Malmö, lekte stadsliv, käkade pasta och drack några drinkar på fridays och sen åkte jag hem. Hoppade av på stationen i Smedstorp samtidigt som en annan som också tittade på mig och flinade och tog kontakt. Han frågade efter mitt nummer, men han såg alldeles för alternativ ut så det fick han inte. Promenerad hem fodrade hästarna och gick och la mig. Sjukt egoboostad.
High five me, kanske inte är så gammal och sleten som jag tror. ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar