fredag 23 november 2012

Konsten att överleva utan tv

.. var en konst som jag trodde mig bemästra. Känner mig dock lite mer tveksam nu när min dator sjunger på sista versen och envisas med att dö så fort jag försöker titta på klipp längre än 10 minuter.

I de flesta hem finns det kanaler till det oändliga och tvapparater i nästan varje hem.
Det är stället där man hamnar när kvällen börjar bli sen och man egentligen borde sova. Man följer serier man egentligen stör sig på och planerar livet efter tv-tablån.

Därför är min värsta bästa plan att när jag någon gång har folk över så pratar vi istället. Visst, vi ska sitta i soffan i mitt "tv-rum" men om vi ska kolla på något blir det öppna spisen eller varandra. Och istället för att lyssna på christian luuk, filip och fredrik, the voice eller något annat så tvingas alla höra på när jag pratar om hästar. Ooo yeah. Great succes.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar