onsdag 15 augusti 2012

Old bffs

Simon och Anna hälsade på idag. Var riktigt roligt att träffa dom, alldeles för länge sedan, som vanligt. Som vanligt mestadels mitt fel också, jag jobbar alltid, annars är jag trött och tråkig. Så verkligen glad att de fick sina tummar loss och kom till stallet. Vi gjorde inte så mycket, mest pratade skit medans jag jobbade. Anna fick äran att rida Love och Simona fick äran att leka lektant med Ida och Wille och de hade höjdhoppningstävling i paddocken. :)

Simona och Anna var två av mina bästa vänner på Bollantiden. De är ett år äldre än mig och försökte lära mig allt de kunde om att ragga killar, klättra över staket för att komma in på tingvalla, använda falskleg på krogen, lifta, moona och bara se till att man hade så roligt så möjligt mest hela tiden.

På taket på husbilen ska det åkas då 3 av 4 tagit studenten. 

Innan utekväll 6½ år sedan..
(anna, jag, simon, emelie)


Reunion 3 år sedan..


Simona har fortsatt lite på samma spår, Anna har blivit sundare, tränar mest hela tiden, pluggar och har pojkvän. Emelie, eller Slemelie, som var fjärde kompanjonen har flyttat tillbaka till Kalmar och lever riktigt vuxenliv. Tiderna förändras, men minnen är ju kvar.
Och som sagt, underbart roligt att träffas iigen .

1 kommentar:

  1. Känner mig inte särskilt vuxen men nu börjar det bli dags för att bli! Saknar er.. Saknar vår tid tillsammans! Tycker du är grym som satsar på din dröm! Kommer gärna och hälsar på nÅgon helg fram över :) kram på dig!!

    SvaraRadera