torsdag 12 april 2012

Mötesfika

Mycket riktigt var hästen från i fredags inte helt hundra bra, vilket ju naturligtvis var mycket tråkigt, men samtidigt skönt att få dels konstaterat för hästens skull och dels för min egen känslas skull. Många planer som gick i stöpet, men så är livet med hästar. Doh.

Igår var det styrelsemöte med LRKK hemma hos Ullis, jag, som inte har så mycket jobb som jag borde, tog på mig att fixa fika och bakade bullar och kakor så det stod mig upp i halsen. Typ. Det blev improviserade cookies med daim i och klassiska kanelbullar. Alla verkade uppskatta bullarna och de gick verkligen åt. Roligt.

Själva mötet hände det inte särskilt mycket på, jag vet i och för sig inte vad som borde hända, inga beslut som tas, ganska mycket, amen det ska vi fixa, det ska vi ordna, vi mest uppdaterar varandra på vad som händer och vad som inte händer. Och pratar om den planerad anläggning och nästa steg. Och äter bullar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar